[Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
6 Şub 2009 Cum 14:42:12 EET

 daha önce 2007/3 sürümünde çalışan nvidia GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
ekran kartını 2008/1 de tanıtamamıştım. Belki 2008/2 de tanıtırım dedim
fakat yine tanıtamadım. 2008/2 cd sinden yeni kurulum yaptım.kurulum bitti
fakat yine login ekranında kalıyorum. masaüstü hiç açılmadı. tasmayla
tanışmak nasip olmadı. Bu kartı root ile login olup nasıl tanıtırım. tasma
çalışmadığı için internet bağlantısıda olmuyor.

Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
05.02.2009 20:07
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180

Perşembe 05 Şubat 2009 tarihinde, Enes Genç şunları yazmıştı:
>     Herkese Merhaba
>      Daha önce nvidia-drivers177 paketini kullanıyordum. Depoda
> nvidia-drivers180 paketini görünce onu kurdum. Görüntü yöneticisinden
> nvidia-drivers180 paketini seçemiyorum. Ancak tümsürücüleri göster
> seçeneğini seçince nvidia-drivers180 görünüyor. Görüntü yöneticisine
> girdiğimde bana nvidia-drivers177 paketini kurmamı öneriyor. Nerede
> yanlışlık yaptım?

Herhangi bir yanlışlık yapmadınız. Görüntü yöneticisinin uyarısını dikkate

almayın. O sadece doğru çalıştığına emin olduğu sürücüyü öneriyor. 180
sizde
daha iyi de çalışıyor olabilir.

180 serisinin yakında yeni bir kararlı sürümü yayınlanacak. O zaman sürücü

veritabanımızı güncelleyip yeni seriyi öntanımlı hale getirebiliriz.