[Pardus-kullanicilari] 88e8053 marvell ethernet kartı sorunu

İsmail DOĞAN info at ismaildogan.com.tr
6 Şub 2009 Cum 14:02:34 EET

Merhaba,

Sizin yaşadığınız probleme ek bilgi olur mu bilmiyoum ama benim de şöyle bir
tecrübem oldu:

Dell inspiron 6400 notebook kullanıyorum. Pardus 2008.2 kurudm. Wireless
kartımı gördü ve kullandım ama ilk gün boyunca ne yaptı isem ethernet
kartımı kullanamadım. Device olarak dahi görmedi vs. ancak aynı günün akşamı
farkettim ve defalarca denedimve anladım ki ethernet kartıma utp kablo
takılı iken ntebook u power-on yaparsam ethernet kartımı görmüyor ancak
kablo takılı değilken power-on yaparsam görüyor.

Bende çözüm olarak notebook umu kablo takılı değilken boot ediyorum, pardus
yüklendikten sonra kabloyu takıyorum. Bu durumda sorunsuz çalışıyor. bir
çalışıp bir çalışmadığını söylemişsiniz, belki bu türden bir ilişki olabilir
diye düşündüm.

İsmail DOĞAN