[Pardus-kullanicilari] simgelerin otomatik olarak sıralanması

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
6 Şub 2009 Cum 12:50:36 EET

Bende gayet güzel bir şekilde çalışıyor. Yani bir simgeyi sildiğimde
Simgeleri sırala kısmından İsme göre dediğimde hepsi otomatik bir şekilde
isme göre sıralanıyor. Ancak sizin istediğiniz yani windowsdaki gii
istediğiniz Pardusta nasıl uygulanır bilmem. Çünkü windowsta isme göre
sırala deseniz bile sıralamaz hepsini kılavuz çizgisine ve boşlukları
dolduracak şekilde yapar. Örneğin ben 8 senelik bir windows kullanıcısıydım.
bu süre içerisinde hep dikkatimi çekmiştir. Windowsta iken sağ tıklayıp
simgeleri sırala kısmından isme göre sırala dediğimde Ağ bağlantıları
simgesinin en başa gelmesi gerekirdi. Ancak bu hiç bir şekilde başa
gelmezdi.

Sizin istediğinizi manuel olarak gerçekleştirebilirsiniz. En sondaki simgeyi
boşalan yere alırsanız hiç bir sorun teşkil etmez. Bu çok yorucu birşey
olmasa gerek. Ama siz genede o şekilde istiyorum derseniz biraz daha
tecrübeli arkadaşlar yardım edinn lütfennn.