[Pardus-kullanicilari] Pardusta sanal makine

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
5 Şub 2009 Per 18:26:34 EET

Ben kurduğumda hiçbir şey yapmama gerek kalmadan kurulum yapıldı ve en
sonunda da makine win xp ile açıldı. Ama "önyükleme için bir tuşa
basın..." mesajı görünmeden direkt cd den açılıyor ise boot ederken cd
imajını unmount edebilirsiniz, ya da F12 ile boot diski olarak hdd yi
seçebilirsiniz sanırım. İkiyoldan biri işe yarar diye düşünüyorum.