[Pardus-kullanicilari] Pardusta sanal makine

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
5 Şub 2009 Per 16:35:57 EET

Makina ilk basta kurulum dosyalarini kopyaladiktan sonra tekrar
aciliyor; "press any key to boot from CD" mesaji geliyor.O noktada makinayi
kapatip tekrar actim; sorunsuz kurulumu yapti. Fakat sanirim F12 ile HDD'den
boot cok daha mantikli bir cozum. Sonucta benim yontem resmen makinayi hard
reboot ediyor ve saglikliligi cok tartisilir.

Tesekkurler,

Cagacan Deger