[Pardus-kullanicilari] 88e8053 marvell ethernet kartı sorunu

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
5 Şub 2009 Per 14:59:50 EET

Pardus ta çalışabilen xfce ve gnome masaüstü ortamları inanın kendi
bilgisayarımda kullanabildiğim halde bu bilgisayarda kullanmak hiç aklıma
gelmemişti :) , bunu hatırlattığınız  için teşekkür ederim Hamit bey. Eğer
bir gelişme olursa yine burada paylaşacağım.

saygılar

--
Koray Özdemir

04 Şubat 2009 Çarşamba 20:05 tarihinde Hamit Giray Nart <