[Pardus-kullanicilari] Grub hatası

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Şub 2009 Per 09:10:29 EET

Arkadaşım
Grub ile giremediğiniz Pardus 4 üncü partitiona mı kurulu 5 inci partiationa
mı kurulu  hd0,4 beşinci partitionu adres veryor ki aşşağıda ki grubun
sistemi çalıştırması gerek. boot2 , boot dosyasından farklı ve bağımsız  mı
? açılışta boot2 yi okuyamayabilir mi? Eğer  kontrol edebiliyorsanız bunları
bir gözden geçirmenizi öneebilirim.Kolay gelsin