[Pardus-kullanicilari] Grub hatası

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
5 Şub 2009 Per 09:00:44 EET

Olayın tam hikayesini okuyamadım ama; 2007 Çalışan CD ile Grub kurmaya
çalıştıysanız 2008 stage ve dosya sistemi dosyaları ile uyumsuz olabilir
diye tahmin ediyorum, grub'u 2008 Kurulan veya Çalışan CD'den kurmak
gerekebilir.

Şu andaki çözümünüzün bir zararı yok ancak Pardus Açılış Yöneticisinden
yapacağınız değişiklikler geçerli olmayacak sanırım, çünkü anladığım
kadarıyla menu.lst ve grub'u Windows boot.ini ile Windows bölümünden
kullanıyorsunuz. Öyleyse buraya tekrar bir Windows kurulumu yapınca bunlar
silinecek ve tekrar aynı şeyleri yapmak zorunda kalacaksınız.