[Pardus-kullanicilari] Grub hatası

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
5 Şub 2009 Per 08:14:41 EET

Enes Bey merhaba,
Grub seçenekleri gerçekten birbirine girmiş görünüyor. Kernel versiyonu
yanlış. Sanırım kerneli de bir de yanlış bir bölümlemede arıyor.  Çalışan
CD'lerin açılmaması garip. Eğer 2007.1 cdsi ile konsola girebildiyseniz df -a
komutu ile diskleri listeleyin. /boot dizininin olduğu diske (Bağlanılan
yer " / " olan)
grub-install /dev/sdX
(sda1, sdb1...) komutu ile grubu yeniden kurmayı deneyin.
Kolay gelsin.