[Pardus-kullanicilari] Grub hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Şub 2009 Per 02:50:16 EET

05 Şubat 2009 Perşembe 02:40 tarihinde Enes Genç <enessfl at gmail.com> yazdı:

> Grub ekranına grub4dos adında bir çalışma kullanarak ulaştım. buradan da
> boot olmuyor.
> bu fotoğrafta (hd0,4)/boot/kernel....... şeklinde olan yeri deneme için
> yapmıştım (hd0,4) olmaması gerekiyor normalde. O şekildede denedim sonuç
> olumsuz.
> http://img18.imageshack.us/img18/5662/img0455gh2.jpg

merhaba,

sorununuz buradaki resimden anlaşılıyor. gerçekten "bad directory or file
name" var grub içinde.
kernel numarasında hata var. kernel-2.6.25.20-*144* olarak gözüküyor. şu
adrese[1] bakarsanız son sürümün "114" olduğunu göreceksiniz. 144 olan
yerleri 114 olarak değiştrince sorunun hallolması gerekir.

kolay gelsin...

[1] http://paketler.pardus.org.tr/info/2008/source/kernel.html