[Pardus-kullanicilari] pardus üzerinde ntfs disklerimi açamıyorum

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 22:25:30 EET

2009/2/4 caner arik <canerarik at gmail.com>

> wndowsun şu anada aktif olduğunu düşünmüyorum. problemli disk anakarttan
> başka bir sata slotuna bağlı ve açılışta diğer slattaki  pardus diskiyle
> bootlanmış bir oturumdayım.

window sorunsuz kapatilmazsa ntfs diskler
cogunlukla linuxte sorun haline geliyor.
bu yuzden ikinci epostamla bir duzeltme yaptim

> bahsettiğin komutları uyguladım. ancak;
>  #  mount -o loop /dev/sda1 /mnt/sda1
> enterladığımda
>
> fuse: failed to access mountpoint /mnt/sda1: Böyle bir dosya ya da dizin
> yok
> cevabıyla  karşılaştım.

ben /mnt/sda1 in var olan bir dizin oldugunu varsaymistim,
yoksa tabiki once olusturmaniz gerekiyor.
hatirlatayimm: once su -l ya da sudo su ile root olun
mkdir /mnt/sda1
mount -o loop /dev/sda1/ /mnt/sda1
ve ayni seyi sda5 icin de deneyin lutfen.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()