[Pardus-kullanicilari] kde 4.2 denedikten sonra kicker menüsünün karışması ve masaüstü simgeleri.

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 21:46:10 EET

2009/2/4 Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com>

> Masaüstümdeki home ve trash simgeleri değişti. Ayrıca kicker menüsündeki
> programlar eskiden olduğu gibi gözükmüyor. Bunlar nasıl eski haline gelir ve
> kbuildsycoca komutunun çıktısındaki bu uyarılar nedir?

Tam anlamadim sorunuzu, *kbuildsycoca  *hic bir degisiklik yapmadi mi? Yoksa
tek sorununuz kicker menusunun gorunumu mu? Eger oyleyse, kicker menusune
sag tiklayip 'Kickoff Menu stiline gec' i tiklayin.
kbuildsycoca ciktisinda aldiginiz uyarilar KDE3 un KDE4 den begenmedigi geri
kalanlari gibi bir sey. KDE3 ve KDE4 un servis farkliliklarindan
kaynaklaniyor sanirim.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()