[Pardus-kullanicilari] Kaffeine Ses Sunucusu Çökmesi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Þub 2009 Çar 17:43:01 EET

2009/2/4 Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org>

> İkinci denememizde pulseaudio seçili olarak denedim şu an hala Kaffeine
> çalışmakta. Herhangi bir sorun yok gibi. Ancak auto ayarında kararsızlık
> gösteriyor. Diğer bilgisayarı kullanan arkadaşta hata tekrarlandı yalnız
> Kaffeine çöktükten sonra Amarok'tan ses alınabiliyordu. Kaffeine tekrar
> açılınca çalıştı.

Sanirim butun ses cikisi olan programlarda pulseaudio cikis modulu varsa onu
kullanmaniz en iyisi olacaktir. Eger Auto birakirsaniz ya da ALSA secerseniz
su oluyor:

Ses --> Pulse_ALSA_Koprusu --> Pulseaudio_Servisi --> Alsa_Sistemi --> Ses
Karti

Pulseaudio cikis modulu secildiginde ise:

Ses --> Pulseaudio_Servisi --> Alsa_Sistemi --> Ses Karti

Boylece olasi bir ara katmani engellemis oluyoruz.

--
Emre