[Pardus-kullanicilari] Kaffeine Ses Sunucusu Çökmesi

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
4 Şub 2009 Çar 16:40:14 EET

Pulseaudio'da herhangi bir sorun yok gibi çünkü VLC sorunsuz çalışıyor.
Amarok'da sorunsuz çalışıyor. Ama Kaffeine ile müzik dinlemeye başladığınızda
bir müddet sonra çöküyor. Çöktüğünde de ses aygıtında sorun var deyip hiçbir
şekilde ses alamıyorsunuz. Sistemi tekrar başlattığınızda sorun düzeliyor.
Belkide bazı ses dosyalarında yapıyordur. Tekrar test edicem.

--
Hasan Alp İNAN
http://trlinux.org