[Pardus-kullanicilari] hdd açamıyorum

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 13:25:50 EET

Ah şu telefon fat16 yerine ext3 desteklese hemen geçecem. Lanet olsun
her bilgisayara takışımda bişeyleri kaybediyorum yaw. Daha geçenlerde
bir bilgisayardan ufacık bir dosya attım hafıza kartıma sonra
güvenlice kaldırıp telefonuma taktım hafıza kartımı fakat herşeyim
gitmişti! Geri kurtarmayı denedim fakat nafile! Dur bakalım belki
bizim linuxcular s60 için ext3'ü çalıştırtacak bir program
yapmışlardır :D

04.02.2009 tarihinde Ercan KURU <ercankuru at ercankuru.com.tr> yazmış: