[Pardus-kullanicilari] Google eart kurulum sorunu

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
4 Şub 2009 Çar 08:35:27 EET

Kullanıcı olarak kurarsanız kendi ev dizininiz altına kuruluyor. Ben root
haklarıyla genel kurulum yaptım. Böylece daha sonra bir kullanıcı açsam bile
uygulamayı kullanabilecekler.

Sizin sorun da aynı. Yaptığım denemelerde o kurulumda da belirttiğim dosya
silinmediği sürece linklere tıkladığınızda Google Earth çökmekte.

--
Hasan Alp İNAN
http://trlinux.org