[Pardus-kullanicilari] hdd açamıyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 08:21:19 EET

Arkadaşım
External hdd ve flash disc de fat 32, ext3, ext2 formatlarında sorun
yaşamadım ama ntfs formatında mount sorununu yaşadım. ntfs formatlı bölümü
mount edebildiğimde ise içine girmek mümkün olmadı ve ntfs formatlı bölümü
boş olarak algıladı. Parmak bellek (flash diski) ext3 formatlayıp üzerine
pardus kurup flash diskin MBR ına grub yazdırıp çalıştırmam da da problemle
karşılaşmadım.Bir başka gariplik ise flash belleği ext3 formatlı sistemlerde
güvenli kaldır seçeneğini işaretlemeden çekip çıkarttığımda bir sonraki
kullanımımda sorun yaşatmazken, winxp de güvenli kaldır seçeneği ile flash
diski kapatmazsam bir sonraki kullanımımda flash diski göremiyor içindeki
bilgilere ulaşamıyorum. İyi günler

04 Şubat 2009 Çarşamba 00:13 tarihinde Murat Ramazanoglu <muratrmz at gmail.com