[Pardus-kullanicilari] root şifresie

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Şub 2009 Sal 23:31:27 EET

03 Şubat 2009 Salı 22:10 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> Burada istenen "sizin" sifreniz, yonetici sifresi degil. Kurulumda
> kendinize "yonetici haklari" verme kismini secmediyseniz, islem yapmaya
> hakkiniz olmayabilir. Bu durumda TASMA icinden kendinize tekrar yonetici
> haklari vermelisiniz.

merhaba,

@Emre Erenoğlu
yukarıdaki durum dediğinize çok yakın ama tam öyle değil. yönetici hakları
verilmişse kullanıcının parolasını soruyor, aksi durumda root parolasını
soruyor. benim anladığım sorunu yaşayan arkadaş (pardus012008) kullanıcının
değil de root'un parolasını giriyor. kullanıcının parolasını girerse sorun
olmayacaktır.

> ayrıca pardus 2007'de klavyeyi f ile q arasında değiştirebilmek mümkündü.

@pardus012008

aşağıdaki resimdeki yerden ayarlayabilirsiniz. ayrıca "geçiş seçenekleri"
sekmesinden de panele değiştiriciyi ekleyebilirsiniz.

http://img25.imageshack.us/my.php?image=klavyequ5.png