[Pardus-kullanicilari] Dell İnspiron 6400 Ethernet Kartı Sorunu

NeoTr 01passionate at gmail.com
3 Şub 2009 Sal 22:15:07 EET

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba ve kolay gelsin. Az önce
dizüstü bilgisayara Pardus 2008.2 yi kurdum, kurulumda sorunla
karşılaşmadım ama Kaptan ile ayarlarını yaparken Ağ kartım
(Windows'ta Broadcom 440X 10/100 integrated controller)
olarak gözükmekte fakat Pardus göremediğini söylemektedir.
Bu nedenle internet bağlantımı yapamamaktayım. Gerçekten
bu duruma çok şaşırdım.

http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:DELL_Inspiron_6400
 adresinde ki "Ethernet" başlıklı bölümde ise sorunsuz çalıştığını
yazmaktadır. Böyle bir durumla karşılaşan, duyan yada çözen
arkadaşlardan yardımlarını beklemekteyim. Saygılar ve
sevgiler. İyi günler.