[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 kurulu sabit diskimi baþka sisteme taþýrsam çalýþýrmý?

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
3 Þub 2009 Sal 20:34:12 EET

Benim sistemim haarici usb diske kurulu ve şimdiye kadar taktığımda düzgün
çalışmayan sisteme rastlamadım. Onlarca makinede açtım sistemi, hiçbirinde
ek ayar yapmadım, ekran kartı dahil tüm ayarlar düzgün şekilde açıldı
sistem. Sadece yeni ethernet kartı için yeni bir bağlantı tanımlamak
gerekiyor. Başka da bir ayara gerek duymadım şimdiye kadar.

Yani uzun lafın kısası çok büyük olasılıkla diskinizi sisteme takıp başlatıp
kullanacaksınız.

Tabi bir de yukarıda belirtilen bir konu daha vardı. Eğer kendi sisteminizde
tek dahili disk varsa sistemi kurduğunuz sistemde de diğer diski sökerek
kurun ki grub ayarında bir sorun yaşamayın daha sonra.