[Pardus-kullanicilari] yeni paket ekleme

pardus012008 pardus012008 at mynet.com
3 Şub 2009 Sal 09:53:22 EET

merhaba, herkese saygılarımı sunuyorum.
bilgisayarımda 2007 kurulu. amsn kurmaya çalıştığımda tüm gece
bilgisayarı açık bırakıyorum. sabah bakıyorum paketleri yüklemiş ve
kuruyor. daha doğrusu kurma işlemi %100 tamamlanmış görünüyor. bilgisayarı
yeniden açtığımda ilk açılışta kullanıcı adı ve şifre istiyor. kullanıcı
adına herhangi bir şey yazabiliyorsunuz fakat şifreye geldiğinde hiç bir
şey yazamıyorsunuz. bu nedenle daha önce de pardus'u yeniden kurmak
zorunda kalmıştım. ne yapmam gerekiyor?
(işletim sistemimde sorun yok. daha önceleri bu tür yeni paketler
kurabilmiştim.)
teşekkür ediyorum.