[Pardus-kullanicilari] Intel Corporation Ses Kartımı Tanıtamadım

Cem Topuz topuzcem at gmail.com
3 Şub 2009 Sal 08:20:39 EET

Ben de bu problemi yaşayan çok fazla insan olduğunu tahmin ediyorum. Çünkü
bayağı araştırdım. Sorunla karşılaşan arkadaşlardaki durumla benimki tamamen
aynı. Ancak benim gördüklerimin hiçbirisi sonuca ulaşamamış. Bazı
anlatılanlarıda denedim fakat bir sonuca ulaşamadım. Belkide Emre Beyin
dediği gibi bir Wiki yazmak gerekebilir. Biraz daha sonucu arayacağım. Eğer
çözülmezse hata.pardus.org a bildiririm.

Kolay gelsin