[Pardus-kullanicilari] SAPHIRE 512 MB X1550 DDR2 PCI-E VGA  ATİ Ekran kartı 2008-2 de çalışmıyor

ramazan rkarakas43 at gmail.com
3 Şub 2009 Sal 01:36:45 EET

On Monday 02 February 2009 09:21:52 pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr
wrote:
> SAPHIRE 512 MB X1550 DDR2 PCI-E VGA  ATİ Ekran kartı 2008-2 de çalışmıyor.
> Son güncellemeleri yaptığınızda bilgisayarı tekrar başlatırsanız ekran
> şifre giriş bölümünde siyah beyaz kalıyor. Bundan kurtulmak için
> Ctrl+Alt+F1 ile root olun. Sonra  pisi hs ile en son yaptığınız
> güncellemenin numarasını öğrenin. Örneğin benim makinamda 29 . Bu numarayı
> öğrendikten sonra pisi hs -t 28 yazın ve güncelleme öncesine dönün. Daha
> sonra ati-drivers güncellemesi hariç bütün güncellemeleri yapın. Fakat bu
> her güncellemede dikkat edilmesi gereken bir konu. Umarım buna bir çözüm
> [...]

Arkadaşlar benim ekran kartım   ATİ Ekran kartı ve daha öncesi ve son
güncellemelerde de hatasız 3b desteği ile çalışıyor. Büyük bir sorunla bu
güne kadar karşılaşmadım. RV505 CE [Radeon X1550 64-bit][ ATI Technologies
Inc ]
  Sürücü: fglrx (3B desteği var) olarak sistemde de görülüyor. Acaba bahse
konu ekran kartı bu mu? Bilginize...