[Pardus-kullanicilari] yazıcı konica minolta page pro 1380mf driver

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
2 Şub 2009 Pzt 22:17:39 EET

2009/2/2 Fatih Tumen <fthtmn at gmail.com>

> Ee? CD de surucu varsa sorun ne ozman diye kafam karisti benim de.

Anladim sanirim. O threadi ilk baslatan kisi diyorki,
CD ki suruculeri wine ile kurmus. Wine suruculeri desteklemiyor diye
biliyoruz,
orda da soyluyorlar bunu.
O da sasirmis zaten kurduguna. Wine ile openoffice i de kurmus, (windows
versionunu)
ve openoffice bu surucuyu goruyormus, yazdirmaya kalkiyormus ama
basaramiyormus.
suruculerin linux path inde olmadigi icin tabi.
Ona cozum olarak soylemisler o yazilanlari da,
yani Pardus a yazicinin markasi falan soylenirse, (kurulmus gibi yapilip)
kullanilarbilir mi acana.
Yazici sahibi (Sinan Bey mesela size), bunu denemek isteyebilir.
Pratik bir yol degil yaziciyi kullanmak icin ama,
linux te bu yazici calisiyor dedirrir en azindan :)

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()