[Pardus-kullanicilari] yazıcı konica minolta page pro 1380mf driver

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
2 Şub 2009 Pzt 21:20:05 EET

2009/2/1 sinan karabulut <aimsk at hotmail.com>

> iyi günler  pardus camiası için çok güzel bir çalışmamız var. AKM Atatürk
> Kültür Merkezi Başkanlığı kurum makinelerini pardusa geçirmekteyiz. Sizden
> destek bekliyorum. Eğer bir aksilik çıkmazsa bir kurumu daha pardusa
> geçireceğiz. Konica Minolta page pro 1380 MF serisi  yazıcıyı tanıtmamız
> lazım eğer yardım edebilirseniz çok sevinirim sizden mail bekliyorum
> teşekkürler.

Arastirdigim ve gordugum kadariyla soyluyorum, Konicanin bu modeli icin
linux surucusu yokmus. Ureticinin sitesinde de yok, openprintering.org da
da.
foomatic suruculerinde konica var ama sizin modeli destekliyor mu bilemem.
kurup denemekten bir sey cikmaz.
surda [1] sizin modeliniz Kyocera 1016 MFP modelinin klonu oldugu
ama suruculerin bazi farklardan ise yaramadigi soyleniyor.
Ubuntu nun Polon forumunda [2] da sizin modeliniz icin linux suucusu
olmadigi soyleniyor,
ama 6L ve 1200W -1300W modellerinin suruculernin denemsi tavsiye edilmis.
birisi de Debian da surda [3] yazilanlari yaparak tanitabilmisler sanirim
ama 100% calisir
denmiyor. Ayrica pardus da yapilabilir mi yapilamaz mi bilemem, ordada
yazdigi gibi ,
denemeye deger.

Dedigim gibi okudugum kadariyla yaziyorum. Belki bir yerlerde vardir.
Ben mesela Canon MP210 yazicimin surucusunu ureticinin Avustralya sitesinde
bulmustum.
Bulana kadar da Avustralya ya gitmis kadar oldum.
Sonradan ortaya ciktiki bir gelistiricinin playground unda varmis :)
Siz de en olmadi bir hata kaydi acarsiniz.ve varsa bir yerlerde cikar
ortaya.

[1] http://forums.linux-foundation.org/read.php?27,3632
[2] http://forum.ubuntu.pl/showthread.php?t=57863
[3] http://forum.ubuntu.pl/showpost.php?p=424883&postcount=7

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()