[Pardus-kullanicilari] İsim Servisi Ayarları - Hatası

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
2 Şub 2009 Pzt 15:30:23 EET

Merhaba,

Ağ Bağlantıları - İsim Servisi Ayarları bölümünde yer alan Makina Adı ve
İsim Sunucuları kısımlarını bir şekilde kurcalarken uçurdum.
Şimdi Ağ Bağlantılarından İsimi Servisi Ayarlarını açıp Makina Adı
tanımlamaya çalıştığımda aşağıdaki hata penceresi karşıma çıkıyor.

Ağ Yöneticisi - Hata
tr.org.pardus.comar.python.IndexError:
list index out of range

muhtemelen listelerin içeriği boş olduğundan ve 0 değerini alıyor.

Makina Adı veya İsim Sunucuları bölümüne giriş yapmam birşey değiştirmiyor.
Kapatıp açtığımda içerik yine boş olarak karşıma çıkıyor.

Aşağıda Comar logundaki ilgili bölümü ekledim.

2009-02-02 14:33:08 (Job-2946) [bus:1.376] Error: Python Exception
[IndexError] in (tr.org.pardus.comar.Net.Stack,/package/baselayout,61): list
index out of range
2009-02-02 14:33:08 (Job-2946) [bus:1.376] Error:     File <script.py>, line
61, in getNameServers()

Bu durumu nasıl düzeltebilirim.

Teşekkürler,

--