[Pardus-kullanicilari] Amsn Piranha webcam

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
2 Şub 2009 Pzt 13:01:52 EET

2009/2/2 Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com>

> Fatih bey yanlış anlamaları dikkate almamanıza ; cevap ve ilginize
>  ilginize tekrar teşekkür ederim.

Rica ederim Huseyin Bey, olur yanlis anlasilmalar,
niyet olemli, burdaki niyetimiz de belli zaten,
size de gorup teekkkur etmissiniz, ne mutlu.

> Güncel olmama rağmen bu hataları alıyorum.
> libv4l  ve gspca da kurulu ....sonuç olumsuz....
> Bundan sonra ne yapılır bilmiyorum.sanırım beklemeliyim.
>
> Bundan sonra gelistiriciler bu konu ile ilgilensin diye hata kaydiniz
acmaniz gerek.
Bunun icin de once su [1] adrese uye olmaniz gerekiyor.
Sonra daha onceden acilmis mi diye anahtar kelimelerle bir arama ayip
Aciklmamissa 'Yeni' baglantisina tiklayarak karsiniza cikan formda
bilginiz yerleri doduruyorsunuz.
Bu postalasmalarda yaptiklarinizda, ve verdiginiz komutlarin ciktilarii
koyunki
ayni seyleri size sormasin.

Hata girisi ile ilgili daha ayrintili bilgiyi burda bulabilirsiniz [2]

2009/2/2 Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com>

> AMsn e girdiğimde güvenlik duvarı ardındasınız diyor...Bununla ilgili
> olabilir mi benim problemim...
> Bir de hata kaydını nasıl gireceğim bunu bilmiyorum

Normalde olmamasi lazim boyle bir sey ama, hep mi aliyorsunuz bu hatayi?
amsn otomatik port atiyor bilgim kadariyla. acaba engellenen bir port mu
atiyor.
Amsn caliyorken konsoldan cat ~/.amsn/profiles komutunu verin
oturum actiginiz hesabin adresinin yarinda bir numara olucak
bu numara o anda amsn in atandigi port numarasi,
bunu gecici sureligine guvenlik duvarindan ozel izin olusturmayi deneye
bilirsiniz.
Gecici sureligine diyorum cunku, amsn diger acilisinda baska bir port
alicaktir,
Yaniliyor da olabilirim ama her halukarda guvenlik ozel izinleri potansiyel
guvenlik acigi olabilirler.

Bu port icin ozel izni,  Tasma > internet > guvenlik duvari ayari > gelismis

cikan pencerede + artiya tiklayarak, buraya cat komtundan aldiginiz port
numarisini,
tcp, outgoing, allow, seklinde olusturabilirsiniz. Ama tekrarliyorum, bunu
sadece denemek icin yapin, ve denedikten sonra silin.

[1] http://hata.pardus.org.tr/
[2] http://www.ozgurlukicin.com/nasil/pardusta-hata-bildirimi/

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()