[Pardus-kullanicilari] asus dizüstü ambient sensor

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
2 Şub 2009 Pzt 11:37:28 EET

Merhaba,

Yeni aldığım Asus M50Vc model dizüstü bilgisayarda Ambient Sensor var.
Ortam ışığına göre ekran parlaklığını ayarlıyor. Ama hafif karanlık
ortamlarda iyi ekran ışığını azalttığı için, kapatarak kullanıyorum.
Grub menüsünün olduğu ekranda fn + f5 tuşu ile parlaklığı
artırabilirken, windows ortamında fn + A ile bu özelliği iptal
edebilirken, pardus yüklendikten sonra bu tuşlar çalışmıyor ve hiç bir
şekilde bu özelliği iptal edemiyorum. Ekran parlaklığını artıramıyorum.

Çözümü konusunda bilgi sahibi olan veya aynı sorundan muzdarip olan var mı?

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi