[Pardus-kullanicilari] YNT: 2008.2 ile çözümlenen sorun... kablosuz baglanti...

msen63 msen63 at ttmail.com
2 Şub 2009 Pzt 10:02:45 EET

Merhaba, anlattıklarınızın sizin donanımınıza özgü bir durum olduğunu düşünüyorum. Çünkü ben tam tersi bir durumla karşı karşıyayım. Geçen hafta yeğenimin bilgisayarına 2008-2-rc2 kurmuş ve karşılaştığım performansa hayran kalmıştım. Aynı biçimde Cumartesi günü kendi bilgisayarıma 2008-2 tam sürümünü kurduğumda sonuç yine aynıydı. 2008-2, donanım tanıma ve işlem hızı gibi konularda belirgin derecede daha yetenekli görünüyor. Ayrıca hem Skype, hem de Amsn'de ses ve görüntü ayar seçeneklerinin aktiflenmesi benim için hayrete şayan bir durum oldu. Skype'te kamera görüntüm de gayet tatmin edici bir kalitedeydi (webcam'e bağlı olabilir).  Bende şimdilik çalışmayan tek donanım "analog tv" kartı. o da zamanla çalışır diye düşünüyorum. Sizde oluşan sorunların nedenini araştırmak gerektiğini düşünüyorum. Saygılar, iyi çalışmalar...

Mustafa ŞEN / MANİSA