[Pardus-kullanicilari] google gadgets yüklemek???

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Þub 2009 Pzt 09:04:27 EET

2009/2/1 Güngör Basa <gungorbasa at hotmail.com>

>  Ben google gadgets yüklemek istiyorum ama bi türlü
> başaramadım.Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar...Şimdiden sağolun

Google'da sizin icin bir arama yaptim google-gadget pardus svn diye, su
linki buldum:
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/util/google-gadgets/pspec.xml

Ancak gordugum kadari ile depoda yoksa, henuz gelistirilme asamasinda bir
paket olabilir, derlenmeyebilir veya kurulmayabilir. Ama denemesi bedava :)

Bunu, pisi ile:

sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/util/google-gadgets/pspec.xml

komutunu vererek paket haline getirmeye calisabilirsiniz. Eger calisirsa 3
paket olusacak, once google-gadgets, sonra google-gadgets-qt kurarak (kde
icin) islemi tamamlayin.

Emre