[Pardus-kullanicilari] yazıcı konica minolta page pro 1380mf driver

sinan karabulut aimsk at hotmail.com
1 Şub 2009 Paz 21:36:04 EET

iyi günler  pardus camiası için çok güzel bir çalışmamız var. AKM Atatürk Kültür Merkezi Başkanlığı kurum makinelerini pardusa geçirmekteyiz. Sizden destek bekliyorum. Eğer bir aksilik çıkmazsa bir kurumu daha pardusa geçireceğiz. Konica Minolta page pro 1380 MF serisi  yazıcıyı tanıtmamız lazım eğer yardım edebilirseniz çok sevinirim sizden mail bekliyorum teşekkürler.

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx