[Pardus-kullanicilari] VirtualBox Kapalı Sürüm kurulum sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
1 Şub 2009 Paz 20:44:18 EET

Merhaba

İlginizden dolayı teşekkürler ancak acemilik zamanında işletim sisteminin
şaftını kaydırdığımdan dolayı hazır rc2 çıkmışken format attım.
kernel-source paketini kurmadığımdan dolayı sorun ortaya çıktı. Aslında hata
bende önce wiki sayfasında araştırsaydım orada anlatıyorlarmış. Neyse
sorunum çözüldüm herkese ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim.

01 Şubat 2009 Pazar 18:52 tarihinde Hamit Giray Nart