[Pardus-kullanicilari] acaba bu website offisiel Pardus alman sitesi mi ? (Erkan Yilmaz)

selim ok selimok at gmail.com
1 Şub 2009 Paz 19:20:37 EET

01 Şubat 2009 Pazar 18:12 tarihinde <m.oelcerman at pardus-linux.de> yazdı:

> Merhaba,

> degil.
>
> Almanca iceregi ile ben ilgileniyorum.

Eğer proje yönetiminin bundan haberi yoksa izin almanız yada koca koca
harflerle bu sayfanın resmi Pardus sayfası olmadığını belirtmeniz gerekiyor.
Zira ileride büyük problemler çıkabilir, iyi niyetli bir durum ama izin
alınması gerekiyor. Yok izin aldıysanız, bu soylediklerimi dikkate
almayınız.

İyi çalışmalar,
Selim

--