[Pardus-kullanicilari] Online radyo

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
31 Ara 2009 Per 10:59:48 EET

Adresini verdiğiniz sitede normal kurulum seçeneğini seçip indirdikten
sonra wine ile açarsanız çalışıyor.

From: Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>

Arkadaşlar
internet üzerinden çalışan çok güzel bir radyo var hemde ücretsiz ancak
pardus üzerinde wine ile çalıştırmayı denedim pek sağlıklı bir sonuç
alamadım, radyoyu yapan firmaya E-Posta attım aldığım cevap yaptıkları
ürünün her platformda çalışması ancak işlerin yoğunluğundan dolayı
Pardus altında çalışması için şu an yeterli zaman ayırmadıkları
doğrultusunda oldu. Acaba bu programı Pardusa uyarlayabilecek bir
arkadaş varmı, eğer yapılabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum.
Saygılarımla http://www.exaradyo.com/
-- ZAFER OSMANOĞLU