[Pardus-kullanicilari] Paket Yönetcisin'nde çıkan hata mesajı: Check_timestamp...

KIVILCIM OZANER kivilcimozaner at gmail.com
30 Ara 2009 Çar 19:07:04 EET

> Sebebini bilmiyorum ama komut satırından önce pisi ve paket yöneticisini
> güncellemek belki işe yarayabilir.
>
> bir konsole açın, sudo pisi up pisi
> ardından, sudo pisi up package-manager
> komutlarını verdikten sonra bir deneyin isterseniz...

Deneme sonucu aşağıdaki gibidir:

kivilcim at kivilcim-pardus ~ $ sudo pisi up pisi
Parola:
Depolar güncelleniyor
* pardus-2009 deposu güncelleniyor.
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
check_timestamp regets are not implemented in this ver of urlgrabber.
Please report this.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
kivilcim at kivilcim-pardus ~ $