[Pardus-kullanicilari] Lisan Değişimi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
30 Ara 2009 Çar 13:27:36 EET

Mahmut Cem Bey,

Pardus'a hoşgeldiniz. Umarım bu işletim sistemi ile keyifli bir kullanım
yecrübesi yaşarsınız. Sorularınıza cevaben:

2. Bilgisayarın Windows altındaki C: dizini, yanlış hatırlamıyorsam /mnt/
dizini içinde sda1, sda2, sda5... vb. klasörler var. Onlardan birinin
altında olmalı. Şunu da ekleyeyim: Eğer Windows işletim sistemini sorunsuz
bir şekilde kapatmadı iseniz Pardus altından Windows'un kurulu olduğu sabit
disk bölümüne bağlanamayabilirsiniz. Onun için ilk adım olarak Windows'un
sorunsuz kapandığından (örneğin Windows'u tekrar başlatıp kapatarak) emin
olun.

3. OpenOffice'in şu anda Pardus ile gelen sürümü, Microsoft Office 2007'nin
docx, xlsx gibi formatlarını genelde sorunsuz tanıyor. Genelde diyorum,
çünkü istisnai format bozuklukları olabiliyor. Bunlar da hızlı müdahelelerle
düzeltilebiliyor. Ben şahsen işyerimde Pardus ve OpenOffice'i sorun çıkmadan
kullanıyorum. (Hoş bu aralar 64 bit desteği için Ubuntu kullanıyorum ama
normalde sorun çıkmadan Pardus'la hayatımı sürdürebilmekteyim).

Umarım bu açıklamalar faydalı olur. İyi Yıllar,

Çağaçan Değer