[Pardus-kullanicilari] menü tuşu

Caner Güral cgural at gmail.com
28 Ara 2009 Pzt 17:33:31 EET

Merhaba,

Şu AltGR tuşunun yanındaki menü tuşunu kullanamıyorum. Bir dosya seçeyim
yahut farenin sağ tuşuyla tıkladığımda menüsü olan bir liste öğesini
seçeyim, ardından bu tuşa bastığımda faredeki sağ tuş görevini gören bu
tuşun görevini yerine getiremiyorum. Mesela KDE (4) masaüstündeyken bir
dosyayı seçiyorum. Fareyi başka bir yere taşıdığımda, oraya sağ tuşla
tıklamışım gibi oluyor. (Dizin görünümü plasmoidi içerisinde meselâ)

Sizde de böyle bir şey oluyor mu? Bu tuşu tam manâsıyla kullanabiliyor
musunuz?

İyi günler, iyi çalışmalar.

--
Caner GÜRAL