[Pardus-kullanicilari] Usb aygıtlarının sistemden kendiliğinden çıkması problemi

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
28 Ara 2009 Pzt 11:23:42 EET

Herkese Selam;

Usb'ye bağlı hp 2840 yazıcım var... küçük boyutlu dosyaları yazdırmada
bir problemim yok...
ancak 2-3 mb büyüklüğünde dosyaları yazdırmak istediğimde (örneğin resim
dosyalarını)  "... aygıt çıkarıldı" diye uyarı alıyorum ve yazdırma
işlemini tamamlamak mümkün olmuyor...

Diğer benzer problem, flash belleği usb'den bağladığımda içindeki
dosyaları görebiliyorum, açabiliyorum ve kopyalayabiliyorum...
ancak 30-40 mb büyüklüğündeki dosyaları flash belleğe kaydetmek
istediğimde  yine aynı uyarıyı alıyorum. "....aygıtı çıkarıldı" diyor.

Acaba usb aygıtlarıyla belli bir limitin üzerinde veri akışı olduğunda
sistem kendiliğinden bunları devre dışı bırakıyor olabilir mi?

Siz değerli pardus topluluğunun yardım ve önerilerini bekliyorum...

Saygılarımla

Hadi SOFUOĞLU