[Pardus-kullanicilari] Ftp programı

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
27 Ara 2009 Paz 21:22:02 EET

Çok teşekkür ederim yardımlarınız neticesi Filezillayı kurdum ve windowsa
artık ihtiyacım kalmadan artık bütün işlerimi buradan yapabiliyorum. Hazır
yeri gelmişken şunuda sorayım *Dreamweaver ın yerine hangi programı
kullanabilirim. Ayrıca buradan bütün arkadaşlara şunu seslenmek istiyorum
Pardus 2009.1 kurdum gerçekten emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
Benim bilgisayarda gerçekten gözle görülür bir hız var . Hala windows
kullananlara şaşıyorum sorduğum sorunun cevabını az sonra alabiliyorum. Bu
yardımlaşma acaba başka nerede var?
*