[Pardus-kullanicilari] Pisi inşa dosyaları

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
27 Ara 2009 Paz 13:35:54 EET

Emre bey,

Geliştirici başvurusunu geçen temmuz ayında yaptım. Ancak olumlu veya
olumsuz bir cevap gelmedi. Sadece Eylül ayı içerisinde biraz daha beklememi
söyleyen bir eposta aldım. Elimden bir şey geldiği sürece Pardus'a yardım
etmek isterim.  Ancak sadece kişisel görüşüm işler birazcık yavaş yürüyor.

Kolaylıklar,
Kaan