[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Beta'da ilk deneyimler...

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
27 Ara 2009 Paz 01:40:10 EET

Serkan KURT wrote:

> p, li { white-space: pre-wrap; }
>
> Aşağıda 2009.1 sürümünde karşılaştıklarımı yazdım. Umarım geri bildirim anlamında faydası olur.

Çok güzel şeyler yakalamışsınız, gözlemlemişsiniz.

Bunların anlam kazanabilmesi için hata.pardus.org.tr adresinde ayrı ayrı hatalar açmanız lazım (biraz sıkıcı olacak belki ama doğru hatanın doğru insana atanabilmesi için böyle yapmak gerekiyor)

Bu arada 2009'dan güncelleyerek mi 2009.1 Beta'ya geçtiniz yoksa sıfır kurulum mu yaptınız?

İyi günler
Ozan