[Pardus-kullanicilari] Fare

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
25 Ara 2009 Cum 17:39:36 EET

Şu aralar 64 bit desteğine ihtiyacım olduğu için Ubuntu kullanıyorum hep.
Dolayısıyla bu yazacaklarımı Pardus 2009 ile onaylayamıyorum:

Sistem Ayarları içinde fare ile ilgili ayarların olduğu bir kısım olmalı.
Orada "tek tıklama ile programları çalıştır" veya "tek tıklama çift tıklama
gibi çalışsın" türünde bir seçenek var diye hatırlıyorum. Bu seçeneğin
farenin tek tıklama durumunda çift tıklama şeklinde çalışmaya ayarlı olup
olmadığını kontrol edin bence.

Kolay Gelsin,

Çağaçan Değer