[Pardus-kullanicilari] Gateway ( ağ geçidi) ipsi farklı ise

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
23 Ara 2009 Çar 20:08:27 EET

Ahmet Bey Merhaba

Aslında bu konuya çok uzağım. Soracağım soru anlattıklarınızla ne kadar
ilgili bilmiyorum. Fakat şöyle bir sorunum var.

İşyerinde internet çıkışları ağ üzerinde yapılmaktadır. Bazen dizüstü
bilgisayarını getiren arkadaşlara Pardus kuruyorum. Pardus kurulduktan
sonra güncelleme

yapmak için kendi ethernet kablomu dizüstü bilgisayara takıyorum. Firefox
ile internete çıkışı gerçekleştiriyorum. Ancak paketleri güncellemek için
ağ ayarlarını

yaptığımda depoya bağlanamıyorum. Bağlanmam için windowstan hangi
bilgileri almalıyım ve bu bilgileri dizüstü bilgisayarda nereye
yazmalıyım?

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.