[Pardus-kullanicilari] swf uzantılı dosyaları ppt (sunu) dosyasına çevirmek.

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
23 Ara 2009 Çar 10:42:57 EET

Sayın Yılmaz, swf uzantılı dosyayı çalıştırın almak istediğiniz görüntü
ekranda iken print scrn tuşuna basın bu arada ksnapshot kurulu olsun,
ekrandaki görüntüyü kaydedin. Gimp ile istediğiniz bölümü kesin veya
işleyin. Daha sonra istediğiniz gibi sunu dosyasına ekleyin. En pratik yol
bu olur diye düşünüyorum.

Kolay gelsin