[Pardus-kullanicilari] Hangi Yazıcı?

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
22 Ara 2009 Sal 17:48:16 EET

Sayın Ünal

Samsung'un kendi yazdığı sürücüler mi? (Açık kaynak mı diye sorsam daha doğru
olur.) yoksa 3. parti geliştiricilerin kendi emekleriyle yazdığı sürücüler mi?

İyi çalışmalar.

22 Aralık 2009 Salı günü (saat 14:24:00) Ünal Özüm şunları yazmıştı:

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK