[Pardus-kullanicilari] çift işletim sistemi arasında geçiş sorunu

Gokhan Varol gokhanvarol at yahoo.com.tr
22 Ara 2009 Sal 10:04:28 EET

Merhaba

Dün akşam pardus 2009 u Toshiba Notebook a kurdum, fakat bu defa windows ve C: sürücüm gitti. İnternet ve pardus ile ilgili döküman araştırmalarımda sorun ile ilgili ayrıntılı bir çözüm bulamadım. Bu maili de işyerinden başka bir bilgisayardan yazıyorum.

Bilgisayar ilk açıldığında grub beni karşılıyor, fakat sadece pardus 2009 var listrede. Akşam biraz kurcalayarak windowsu da listeye ekledim, fakat Windowsu seçtiğimde alt+ctrl+delete ile tekrar başlatmam isteniyor.

Kurulumu yaparken D: klasörüne kurdum yinede C: yi formatlamış olabilir miyim?

Derdim Windows ve C: klasörüne ulaşamamak.

Konu ile ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim..

Saygılarımla,
Gökhan VAROL

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!