[Pardus-kullanicilari] Hangi Yazıcı?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Ara 2009 Pzt 17:29:24 EET

Sayın Coşkun bey
Hp PSC 1315 All-In-One yanında Hp Photosmart C 4380 All-In-One serisi bir
diğer printeri de kullanıyorum. Hp printerlerin Linux desteği çok yüksek
olduğu için gözünüz kapalı Hp alabilirsiniz. <bilgisayarınaza usb kablosuyla
bağladığınız gibi anında tanınıyor Pardus da> Hp printerlerden wireless
özelliği olanını alırsanız kablosuz bağlantı için biraz uğraşmanız
gerekiyor. Birbirinden farklı linux dağıtımlarında farklı farklı yollarla
wireless bağlayabiliyorsunuz. en kolay wireless bağlantı ise Mandriva 2009.1
Power Pack sürümünde printer network/wireless bağlantı şeçeneği ile SSID
ismi verip IP alıyor 192.168.1.x olarak bağlanıp çıktı veriyor.Winxp de ve
Mandrivada wireless bağladığım Photosmart C 4380 i OpenSUSE de ve Pardus da
bağlama başarısına erişemedim, hafta sonunda herhalde onu da aşarım usb
kablosu da tarih olur. Size önerim HP den şaşmayın.İyi günler