[Pardus-kullanicilari] Güncellemelerden sonra managerlara "erişim engellendi"

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
21 Ara 2009 Pzt 16:08:23 EET

Pardus 2009 kullanıyorum 4 aydır sorunsuz kullanıyordum. Ancak en son güncellemeden sonra artık ağ yöneticisi, kullanıcı yöneticisi, disk yöneticisi, servis yöneticisi ve açılış yöneticisini kullanamıyorum. Bunlardan herhangi birisini çalıştırıp bir ayara tıkladığımda bir pencere açılıp "Erişim Engellendi" yazıyor. Başka da hiçbir şey değiştirilemiyor. Ancak bu programları kdesu ile başlatınca herşey normal tüm ayarları değiştirebiliyorum. Ne oldu Pardus'uma ?