[Pardus-kullanicilari] pisi pisi

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
20 Ara 2009 Paz 11:06:36 EET

secale at secale-pardus ~ $ sudo pisi rdb
Parola:
PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)e
No handlers could be found for logger "pisi"
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
(2, 'B\xc3\xb6yle bir dosya ya da dizin yok')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
secale at secale-pardus ~ $

paket yöneticisi yine güncellemeden sonra çalışmadı, geçen sefer format
atmıştım bu sefer atmak istemiorum ve bu ilk değil ikinci de değil, pardus
bu kadar ilerlemişken bu gibi küçük sorunları takılıp kalmak canımı çok
sıkıyo doğrusu. ne paket yöneticim açılıyo ne dde konsoldan bir işlem
yapabiliyorum, herhangi bir  pisi komutu girince yukarıdaki No handlers
could be found for logger "pisi"
Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
(2, 'B\xc3\xb6yle bir dosya ya da dizin yok')
hatası geliyor
ayrıca açılış yöneticisi de gelmiyo
açılırken konsol dan kullanıcı girişi yapıp startx le girebiliyorum
--
 <<<yusuf & muhsin>>>