[Pardus-kullanicilari] "Pardus yasaklandı abi"

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
19 Ara 2009 Cmt 00:57:41 EET

:) Bir kullanıcı olarak böyle olduğunu zannetmiyorum çünkü Pardus'a geçiş
yapan devlet kurumu sayısı gün be gün artıyor. Sözleşmeler yapılıyor, bunlar
bir celsede silinebilecek işler değil kanaatimce.

Tabii böyle bir haber olsa www.ozgurlukicin.com gibi bir sitede yer alırdı.
Nerede okumuş bunu arkadaşınız?

Kolaylıklar,
Kaan